söndag 26 september 2010

Rolle skadad igen!!

Söndag 26/7

Då var det dax igen för ett besök till Strömsholm med Rolle. Han blev trampad av en ko i ladugårn på morgonen när vi tog in dom och blodet forsade ut och han skrek.... suck och elende!!! Bara att ta tjuren vid hornen och åka in och sy, konstaterade även att inget var brutet. Hemma igen till halv elva så allt gick fort ändå med strömsholmsmått mätt.

Väl hemma kaffe och sen valpmockning och VIPS så satt det där igen!! ryggskottet ;-//. Jag tror jag blir tokig, just nu är det så mkt att göra så det kom olägligt kan man lugnt säga, allt går så otroligt långsamt.
Peter håller på med dynghögen så jag mjölkade i kväll trots rs men det gick ganska bra fast sakta.

Valparna håller mig mer än sysselsatt och blir själva ganska trötta emellanåt.


Visst är dom för söta :-)?



2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att du börjar skriva här igen.Otur med Rolle och rs. Jag fick också ett rs igår.Tack vare det såg jag att du kommit igång med bloggen igen(det blir tid över med ett rs.Kan inte göra så mycket annat än gå runt på datorn)
    Ska nu vila till tosdag. då träning för Peter. Måste kunna gå då.
    Ses vi då?
    Krya på er!
    Ingrid

    SvaraRadera
  2. Hej Ingrid!! Kul att du hör av dig;-)) . Tråkigt med din rygg oxå :-(. Jag är fortfarande inte bra men har inte tid att vila.....nu är det värre än nånsin med saker att göra men det lugnar nog ner sig så småningom. Hadet bra så kanske vi ses nån gang doch inte på torsdag. Kram

    SvaraRadera